fredag 6 mars 2009

Scrapmässa!!!


Hej!


Imorgon vid den här tiden sitter jag på tåget på väg till Göteborg och Scrapmässan. Ser riktigt fram emot det, hoppas jag ska kunna fynda riktigt mycket och hitta massa nya roliga saker.


Trevligt sällskap kommer jag ha i form av Anneli, Caroline och Gunnie. Vi håller tummarna att vi hinner med tåget hem från Alvesta så att vi slipper vänta så länge på nästa tåg....
Ps...
Undantag från pakten (se nedan...) kommer att göras endast under denna dag. Jag har ryggen fri eftersom sambon redan fuskat. TVÅ gånger. Han har ätit pizza och hamburgare men han säger att det inte räknas för han blev bjuden...


Ha det bra!


Kram Madde


1 kommentar:

Caroline sa...

Haha jag gjorde precis ett liknande inlägg i min blogg.. Ser fram mot morgondagen, nu väntar bara en föreläsning först!! Vi syns imorgon! Kram Caroline