fredag 7 augusti 2009

Grattis till mig idag....


Denna fina bukett var det en snäll själ som överraskade mig med på jobbet idag... : )

Visst är den fin!!
Så roligt när det händer saker som man inte förväntat sig...

För er som har missat det så, ja, det är min födelsedag idag...

Ska snart ut på stan för att äta middag med min mor med sambo och min mormor.
Ja, min sambo får väl hänga med på ett hörn oxå : )

Brevlådan var full av underbara kort när jag kom hem idag, tack alla ni för sådan fin uppvaktning! Jag lägger ut dem i bloggen sedan när jag kommer hem ikväll eller möjligtvis imorgon om kvällen blir sen... : )

Ha en underbar fredagskväll och helg!

Kram Madde

1 kommentar:

Louise sa...

Så fin bukett du fick på jobbet.
Ett stort grattis till dig och hoppas ni får en helt underbar kväll med mat och dryck.

Kram Louise