måndag 27 april 2009

Dopkort till Maya


Här kommer ytterligare ett kort som tillverkades på träffen i Rottne. Jag har utgått ifrån färgerna vit och rosa, det är lite dop för mig (om det är en flicka : ))
Kortet öppnas på mitten och på bild två ser ni hur det ser ut i mitten. Listen på framsidan samt inuti kortet runt kanterna har jag gjort med en Martha Stewart stans, scallop dot . Rosen, spetsen och bandet är fynd jag gjorde på träffen hos Landstoken. Det fina lilla metallkorset var det en snäll själ som skänkte mig på träffen.

Kram Madde

4 kommentarer:

Louise sa...

Du är så duktig min vän.
Ser så proffsigt ut.
Din stans är helt underbar.
Ha det gott och en jätte kram för att du är så go.
Kram Louise

Anneli sa...

Tack för din kommentar inne hos mig D)
Vilka fina kort du gjorde i helgen sååååå super söta.

Kram Anneli

Gunnies Pysselhörna sa...

Detta kort är så..... fint, jag vill också ha denna stans....
Kram Gunnie

BellaMio sa...

Det är ju ett helt ljuvligt kort!! Så vackra detaljer och härliga fina färger... ljuvligt vackert!

Tack för din gulliga kommentar inne hos mig, jag blev jätteglad :)