lördag 30 maj 2009

Award från Louise...

Denna award har jag fått av Louise. Den går ut på att man ska skriva 10 ärliga saker om sig själv. Hm...får se vad jag kan komma på...

1. Hatar falska och oärliga människor.
2. Älskar när solen är framme och värmer.
3. Lever efter mottot: "Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete".
4. Är en otrolig tidsoptimist...
5. Älskar djur.
6. Har en positiv livssyn, försöker hela tiden se det positiva i allt.
7. Äter alldeles för mycket hämtmat...
8. Är mer eller mindre sockerberoende...
9. Hatar kött som är segt.
10. Sist men inte minst måste jag hålla med Louise: Jag älskar scrapbooking! En lite småtöntig hobby kan vissa tycka men så himla kul, jag är helt fast!

1 kommentar:

Louise sa...

Hej min vän

Kul att läsa 10 saker om dig.
Ha det bäst.
Kram Louise