tisdag 19 maj 2009

Jag har blivit utmanad...

...av Louise

Det går ut på att jag ska berätta vad jag har för 3 saker i mitt:

Kylskåp: Mögliga grönsaker, ost och buljongtärningar...


Frysen:
En frostskadad vårrulle från 2006, frysta grönsaker, glass...

Skafferi:
Mjöl, ströbröd (hemmagjort!) och soooocker...

Handväska:
Plånbok, mobil och Trav o Galopp kalendern 2009...

Sminkväska:
Mascara, kajal och idominsalva... : )

Badrumshylla:
Badsalt, tops och tamponger...

Förråd:
ALLT!

Hjärna :
Pyssel såklart, min familj och schema schema schema....

Jackficka:
Nycklar, hundbajspåse och tumvantar...

Kryddskåp:
Vet ej, sambons område...

Barskåp:
Se föregående svar...


Nu skickar jag det vidare till

Josse

1 kommentar:

Louise sa...

Bra gjort min vän och så får du en stjärna i kanten.

Ha det bäst.

Kram Louise