söndag 21 juni 2009

Fullt ös på travet idag...

Idag har det varit V75 på Kalmartravet, det är den största tävlingsdagen på året och jag undrar om det inte blev publikrekord för det var jättemycket folk.

Många var glada för det var en hel del som vann och mycket dessutom. Det är alltid roligt att få dela ut pengar till en som vunnit och som verkligen blir superglad. Men det är klart, det skulle jag oxå bli om jag vann typ 65 000...

Det här lilla kortet har vår chef fått idag tillsammans med ett litet paket från alla oss i personalen. För ett tag sedan blev han pappa för första gången till en liten Gustav och det måste ju uppmärksammas och firas. Han blev glatt överraskad för presenten, hoppas den kommer till användning.

Såklart var det tvunget att vara en liten gunghäst på kortet, vi jobbar ju på travet : )
Den söta stämpeln kommer från skogstokiga.



Jag har även fått en award av Anneli, tack tack tack!
Alltid så roligt att få bli lite uppskattad, jag skickar den tillbaka till dig : )

Kram Madde

1 kommentar:

Petra Maria sa...

Åhhhhhhhhh. Så många fina kort du har i din blogg. Superhärliga.