torsdag 9 juli 2009

Caroline 30 år!


Idag fyller min jobbarkompis Caroline 30 år, grattis grattis grattis!!! Hon kommer förhoppningsvis bli överraskad när detta kortet dimper ner i hennes brevlåda : )

Den söta stämpeln med kissen i kostym heter "Tuxedo kitten" och kommer från Whipper Snapper Designs. Rosen kommer från Magnolia.

För er som undrar mår jag nu mycket bättre, förhoppningsvis är infektionen helt borta. Men däremot önskar jag mig lite bättre väder, har ju lite mer än en veckas semester kvar och jag skulle gärna vilja bättra på brännan lite... : )

Kram på er!
Madde


3 kommentarer:

Anneli sa...

Så söt stämpel är den ny...
Så snyggt mönsterpapper ,gillar hur du har satt ihop det.
Vi få hoppas du får lite sol sista veckan, så du har en massa energi när du ska börja jobba. Då går jag, har börjat räkna ner... :-))) Jag har det varit full rulle på jobbet..

Så skönt att du är piggare ...

Ha en skön torsdagskväll
Krammmmmmmm Anneli

Gunnies Pysselhörna sa...

Jättefint kort lilla Madde, hoppas du får en skön vecka, med sol så du kan pressa ordentligt.
Kram Gunnie

BellaMio sa...

Oj, vilka annorlunda och häftiga färgval!! Blev ju verkligen läckert!! Me like...

Tack för gratulationerna inne hos mig, jag blev jätteglad!

Kram Kram